Sukobi oko puta Temišvar-Zrenjanin-Novi Sad-Šid - Strana 6
Strana 6 od 6 PrvaPrva ... 456
Prikaz rezultata 76 do 86 od ukupno 86
  1. #76

    Odgovor: Sukobi oko puta Temišvar-Zrenjanin-Novi Sad-Šid

    Za sad nema nista, svi cute. Jos se po malo prica o putu od Temisvara preko Vrsca i Beograda, a i za to se pominje neka 2026...

    Para nema, a sto se i digne od kredita, ide za BG.
    Stvoriću svoj mali raj i u njega primiti one koji su mi već u srcu.

  2. #77

    Odgovor: Sukobi oko puta Temišvar-Zrenjanin-Novi Sad-Šid

    Na zalost kao sto rece kolega Sunny, i onon malo para sto se uzme, ide za bg.. dokle?

  3. #78

    Odgovor: Sukobi oko puta Temišvar-Zrenjanin-Novi Sad-Šid

    Citat vojvodina2 kaže: Pogledaj poruku
    Na zalost kao sto rece kolega Sunny, i onon malo para sto se uzme, ide za bg.. dokle?
    Док се све не преусмери у Чанкове џепове.

    Док се коначно не разнесеш, друге нема.
    За землю родную не на жизнь а на смерть
    Воевал с врагами Володимир князь
    Многая лета
    Многая лета
    Многая лета
    Русской земле

  4. #79

    Odgovor: Sukobi oko puta Temišvar-Zrenjanin-Novi Sad-Šid

    Pajtić i Dinkić najavili izgradnju autoputa

    Ministar finansija Mlađan Dinkić i pokrajinski premijer Bojan Pajtić juče se nisu do kraja složili oko pitanja finansiranja Vojvodine, ali su postigli dogovor oko investiranja u pokrajinu. Pajtić kaže da je na sastanku razgovarano o temama od investicionog značaja za Vojvodinu i njene građane

    PRIORITETI - Dogovorili smo se da će zajednički prioritet biti rad na izgradnji autoputa koji će voditi od Novog Sada prema Rumi, odnosno ka autoputu u pravcu Hrvatske, i koji će obuhvatiti i tunel kroz Frušku goru. Definisali smo to kao zajednički infrastrukturni prioritet, koji treba da bude realizovan u narednim godinama - kaže Pajtić.

    Dinkić kaže da Srbija ima nameru da ravnomerno razvija čitavu zemlju, ali da se poseban značaj pridaje i razvoju infrastrukture na teritoriji Vojvodine.

    - Pokrajinska vlada smatra da je jedan od prioritetnih projekta autoput od Novog Sada preko Rume spajanjem sa koridorom 10, a republika dalje želi da taj putni pravac spoji sa Šapcem i Loznicom i zato ćemo mi i zvanično konkurisati kod kineske Eksim banke. Najmanje 100 miliona evra biće opredeljeno za ovaj projekat, što će omogućiti i izgradnju tunela kroz Frušku goru - naveo je Dinkić.

    Ministar finansija kaže i da će zajednički tim dve vlade, pokrajinske i republičke, raditi na pripremi projektne dokumentacije. On je pojasnio i da će najmanje 40 odsto građevinskih kompanija iz Srbije raditi na izgradnji tog putnog pravca.

    Dinkić je najavio i da Republičko ministarstvo za regionalni razvoj planira da izgradi i autoput Zrenjanin - Novi Sad i ocenio da će to biti glavni kapitalni projekat u pokrajini u narednom periodu.

    Pajtić i Dinkić su rekli da je bilo reči i o pronalaženju načina o izvorima finansiranja sistema za navodnjavanje, odnosno za revitalizaciju kompletnog kanalskog sistema na teritoriji pokrajine, čime bi se omogućilo da oko 500.000 hektara poljoprivrednog zemljišta bude pod sistemom navodnjavanja. Dinkić je precizirao i da je revitalizacija kanala Dunav-Tisa-Dunav jedan od prioriteta dve vlade.

    Autor: Ž. Bogosavljević 05.10.2012. - 24 sata
    Stvoriću svoj mali raj i u njega primiti one koji su mi već u srcu.

  5. #80

    Odgovor: Sukobi oko puta Temišvar-Zrenjanin-Novi Sad-Šid

    Kinezi grade put Novi Sad-Ruma?
    Izvor: Beta
    Novi Sad -- Predstavnici kineske kompanije CICO izrazili su interesovanje za učešće u projektu izgradnje koridora M21, odnosno deonice Novi Sad-Ruma.

    Predstavnici CICO-a (Chongqing International Construction Corporation) su u razgovoru sa pokrajinskim sekretarom za privredu Miroslavom Vasinom kazali da su zainteresovani za izgradnju deonice Novi Sad-Ruma, uključujući i izgradnju tunela kroz Frušku goru, kao i deonicu od Rume do Šapca i do granice sa Bosnom i Hercegovinom, saopštio je Pokrajinski sekretarijat za informacije.

    Na sastanku je predloženo i da se sačini Memorandum o saradnji između Vlade Vojvodine i kineskog partnera, kojim bi se definisao pravno-ekonomski okvir i mogućnosti saradnje, a koji mora biti usaglašen sa Vladom Srbije.

    Na sastanku je naglašeno da je projekat izgradnje koridora M21 prioritetan za Vojvodinu, te da će Vlada Vojvodine formirati tim sa Vladom Srbije za praćenje realizacije tog projekta.
    Stvoriću svoj mali raj i u njega primiti one koji su mi već u srcu.

  6. #81

    Odgovor: Sukobi oko puta Temišvar-Zrenjanin-Novi Sad-Šid

    Evo, šest i po godina posle pokretanja teme, kao da se nešto dešava.

    http://www.b92.net/biz/vesti/srbija....nav_id=1021740

    Najavljuje se početak radova na projektovanju jednog dela puta, Šid - Novi Sad. Osim toga, za ovu godinu je najavljena rekonstrukcija puta Novi Sad - Zrenjanin. Šta će od svega toga biti i kad, videćemo.

    http://www.zrenjaninski.com/vesti/ek...ke-raskrsnice/
    Stvoriću svoj mali raj i u njega primiti one koji su mi već u srcu.

  7. #82

    Odgovor: Sukobi oko puta Temišvar-Zrenjanin-Novi Sad-Šid

    Citat Sunny kaže: Pogledaj poruku
    Osim toga, za ovu godinu je najavljena rekonstrukcija puta Novi Sad - Zrenjanin. Šta će od svega toga biti i kad, videćemo.
    Evo, godinu dana posle ovog posta, nova informacija je da ce se put raditi sledece godine. Da li iko vise u to veruje?
    Stvoriću svoj mali raj i u njega primiti one koji su mi već u srcu.

  8. #83

    Odgovor: Sukobi oko puta Temišvar-Zrenjanin-Novi Sad-Šid

    Evo opet se prica o ovom putnom pravcu, izgleda da vise niko nije siguran ni sta ce biti taj put ni kuda ce zaista ici.
    Ono sto se moze naslutiti iz poluinformativnih novinarskih tekstova je da ce to biti u stvari obnavljanje postojecih puteva kroz sela i zaseoke, nista od savremenog puta kojim se brzo i bezbedno stize sa severa Banata na jug, iz Madjarske do severne i centralne Srbije. Put ce ici u cik cak, oko svakog sela ce biti nekoliko ukrstanja sa postojecim putevima, traktori ce koristiti i unistavati ovaj put, koristice se kao lokalna saobracajnica, a meseci koriscenja ce se brojati brojem poginulih na ovom putu.
    Od prve ideje da ovaj put bude pravac Segedin/Subotica - Pancevo/BG, sa krakom ka Vrscu, sada je to pravac Segedin/Subotica - Zrenjanin -Pancevo Alibunar. Umesto da bude radjen kao put koji jednog dana moze da bude unapredjen u autoput, ovo ce biti kocnica razvoja, zato sto, toboze, vec postoji magistrala.
    Vlasti su odustale od izgradnje Banatske magistrale, ali ne zele da to kazu, vec ce obnavljanje postojecih lokalnih puteva da proglase izgradnjom magistrale i koriste za predizborne potrebe.
    Stvoriću svoj mali raj i u njega primiti one koji su mi već u srcu.

  9. #84

    Odgovor: Sukobi oko puta Temišvar-Zrenjanin-Novi Sad-Šid

    Evo mali update...
    Sada je ta deonica iscepkana i prvi deo (Sid - Novi Sad) se zove Fruskogorski koridor. Izgleda da ce ga dati Kinezima, verovatno pod koncesiju.
    Drugi deo (NS - Zr) se rekonstruise od Zabaljske raskrsnice do Zrenjanina. Najavljeno je da ce taj deo imati sve karakteristike autoputa, samo ce ogranicenje biti 80. Ako misle na sirinu puta, to je od pocetka radjeno kao jedna kolovozna traka autoputa. A ostale karakteristike bas i ne, poput toga da nema ukrstanje u nivou - stavise, imace i kruzni tok na sebi. Dalje, nema zastitne ograde, fali mu druga kolovozna traka, itd. Najavljena je i sanacija svih mostova na tom putu, osim Zabaljskog na Tisi. A koji drugi i postoji na tom putu, ako izuzmemo one preko drenaznih kanal raspona do 2 - 3 metra?
    O delu Zr - Temisvar se za sad cuti.
    Stvoriću svoj mali raj i u njega primiti one koji su mi već u srcu.

  10. #85

    Odgovor: Sukobi oko puta Temišvar-Zrenjanin-Novi Sad-Šid

    "Srbija odustala od auto-puta BG-Temišvar"
    http://www.b92.net/biz/vesti/region....nav_id=1263107
    Stvoriću svoj mali raj i u njega primiti one koji su mi već u srcu.

  11. #86

    Odgovor: Sukobi oko puta Temišvar-Zrenjanin-Novi Sad-Šid

    Evo, pokrenuo sam temu, pa da dam jedan "update".


    Fruskogorski koridor - potpisan je jos davno memorandum o razumevanju sa "China Road and Brigde Corporation" i pripremi projektne dokumentacije. Ono glavno, finansiranje je jos na dugom stapu. Svima je jasno da je ovaj pravac potreban, ali su velike kritike u vezi trase, to jest potrebe da se gradi tunel. Mnogi su za to da se izgradi zaobilazni put oko Fruske Gore. To bi produzilo put i obesmislilo ga. No, trasa je manje vise zavrsena prica, ali pocetak radova i finansiranje su jos u domenu naucne fantastike.



    Put NS-ZR je u rekonstrukciji. Prvi deo od NS do Zabaljske raskrsnice je rekonstruisan, sada se radi deo od Zabaljske raskrsnice do ZR.
    Juce je potpisan protol za projektovanje jos dve trake puta NS-ZR. Kolika je trenutno realna potreba da se grade jos dve trake, pogotovo nakon rekonstrukcije postojeceg puta i izgradnje kruznih raskrsnica na njemu, dosta je upitno. Pogoto sto prema trenutnom stanju taj put moze da bude samo pristupni put do srednjeg Banata. Ako se ne izgrade dodatni pravci za dovodjenje saobracaja, srednji Banat ce biti i dalje slepo crevo, kao sto je i severni Banat nedodjija. Sa druge strane, ako bi se planirala dogradnja putnih pravaca, pre svega prema Temisvaru preko Medje (najkraca putanja), to bi dovelo saobracaj na ovaj put, a srednji Banat bi postao zona tranzita, mnogo privlacnija za zivot i ulaganja. Temisvar je industrijski najrazvijenija regija Rumunije na 70 km od Zrenjanina. Zatim bi morao da se uradi i pravac kroz severni Banat, do Segedina - Subotice, sto bi vratilo zivot u taj region i pokrenuo alternativni tranzitni pravac sever-jug (alternativa autoputu SU-NS-BG).
    Obnavljanje puta ZR-Vrsac bi takodje bilo znacajno za nerazvijene opstine na tom pravcu, poput Secnja. U najgoroj situaciji bi ostale opstine Zitiste i Secanj, zato sto bi izgradnja puta kroz te opstine bilo duza i skuplja alternativa putu za Temisvar. No, da bi se i ove opstine ozivele i smanjila rapidna depopulacija, potrebno je i hitno ulaganje u ovaj pravac.
    PS: Nakriticnija tacka na putu NS-ZR je Zabaljski most, potrebna je izgradnja novog, posto ovaj ybog starosti nije pogodan za rekonstrukciju.



    ZR-Temisvar se vise ne pominje, sto je verovatno najveca greska. Investiranje u ovaj pravac bi moglo biti uradjeno vecim delom iz evropskih fondova za prekogranicnu saradnju, kao i iz fondova za stabilizaciju i pridruzivanje. Granica koja je trenutno skoro hermeticki zatvorena (nema vise autobuskih linija ili vozova, moze da se predje peske, taksijem ili svojim vozilom) postala bi atraktivnija i zivot bi se pokrenuo.



    Takodje, juce je potpisan protok o izradi planske i tehničke dokumentacije za projekat Zrenjanin-Borča. U stvari, to je pravac koji spaja srednji Banat sa Pupinovim mostom, aerodromom, autoputem BG-ZG-LJ, autoputem BG-Nis i samim Beogradom. AV je jos pre par godina najavio potpisivanje ugovora "u roku od nedelju dana" sa investitorima za izgradnju "schnell Strasse".Investitori izgleda jos nisu stigli, otpao im je tocak negde na nasim putevima. Nikakvih daljih detalja za sad nema o trasi, finansiranju i sl.



    Pravo pitanje je koliko je sve ovo vezano za neke igre iza kulisa.
    Zrenjanin je doneo odluku o ogromnom prosirenju industrijske zone za 550ha (to je povrsina od 1km x 5.5km), u nadi da ce neki trenutni razgovori o velikim investicijama uroditi plodom. Te investicije su najavljene i preko Vlade Srbije bez detalja. Ako tome jos dodamo da je pre skoro 4 godine potpisano pismo o razumevanju sa Kinom o investiranju (kargo centar na aerodromu i dislociranje 22 fabrike iz Kine), to daje nadu da mozda ima i nekih realnih mogucnosti da se nesto i desi.

    No, sve to, osim trenutne rekonstrukcije puta, prve posle izgradnje pre 40 godina, nalazi se na papirima, a papir trpi sve i ne kosta skoro nista. Politicari ga vole zato sto obicnom narodu daje nadu i skrece paznju sa gladnih stomaka. Posle uvek sve to moze da se zaboravi i mase nekim novim papirom sa novim ili obnovljenim planovima, mastanjima i obecanjima. Cak je moguce i da su sve ove najave u stvari mamac za investitore, tipa "evo mi cemo vam obezbediti ovo, dok vi izgradite pogone, sve ce biti spremno, mi smo vec poceli". Ako ne bude investitora, nece biti nista ni od ovih puteva.

    Srednji i severni Banat imaju sansu da od provincije postanu tranzitno podrucje, interesantno za investitore. Naslonjeni na Temisvarsku industrijsku zonu, mogu da privuku investitore, snabdevace te zone ili one koji zele da prosire pogone, ali nemaju uslove. Znajuci da temisvarska zona, na samo nekoliko desetina kilometara, muku muci sa nedostatkom radnika, treba biti svestan da je ovo prilika da se najzad hiljadama nezaposlenih da neki posao (ne nada, od toga se ne zivi), a neiskorisceni kapaciteti postojecih industrijskih zona popune.
    Stvoriću svoj mali raj i u njega primiti one koji su mi već u srcu.

Strana 6 od 6 PrvaPrva ... 456

Slične teme

  1. Sukobi sa autoritetom
    Autor proleće u forumu Društvo oko nas
    Odgovora: 7
    Poslednja poruka: 16.09.2015, 18:11
  2. Koliko puta ste odglumili orgazam?!
    Autor makilli u forumu Erotika & sex
    Odgovora: 74
    Poslednja poruka: 02.08.2015, 08:39
  3. Film koji ste gledali vise od 5 puta
    Autor Muckota u forumu Film i pozorište
    Odgovora: 250
    Poslednja poruka: 14.02.2015, 10:23
  4. Zrenjanin - novi/stari grb i zastava
    Autor Sunny u forumu Banat
    Odgovora: 7
    Poslednja poruka: 23.08.2008, 12:09
  5. Sukobi na bliskom istoku... dokle?
    Autor sigi u forumu Spomenar
    Odgovora: 10
    Poslednja poruka: 14.05.2007, 21:20

Tagovi za ovu temu

Vaš status

  • Ne možete pokrenuti novu temu.
  • Ne možete poslati odgovor.
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoje poruke
  •