Kad je žena snob..
Prikaz rezultata 1 do 15 od ukupno 31

Hybrid View

Prethodna poruka Prethodna poruka   Sledeća poruka Sledeća poruka
  1. #1

    Kad je žena snob..

    Šta mislite koliko je ženama bitno vaše zanimanje?Vaš položaj u društvu?Koliko su žene snobovi po tom pitanju?Da li je više onih koje se opredeljuju za ''lov'' na položaj,ili ipak ima dosta i onih dobrih duša koje na to ne obraćaju pažnju,već ''mere'' karakterne odlike muškarca,njihove vrline?
    Kao što je napisao Bećković:''...devojčice,volite malko i mašinovođe..''.
    Dakle,koliko žena bi se između ''dobrog mašinovođe'' i ''čoveka na položaju(titule)'' opredelile za prvog,a koliko njih za drugog?
    od sveg voća koje sam probala,najbolji ukus imala je dobrota

  2. #2

    Odgovor: Kad je žena snob..

    Odabrala sam prvog koji je imao sve predispozicije da postane ovaj drugi.
    Al' me zeznuo jos kod prvog vagona.
    Salim se...ne znam...udala sam se za studenta.
    Umro je Ajnštajn, umro je Tesla...a i meni nešto nije dobro

  3. #3

    Odgovor: Kad je žena snob..

    Ima ih koje se lože na moć i titulu, na ono što je muškarcu privezak, a ne na ključ - na samog muškarca. Znam ženu koja je od detinjstva govorila da će se udati samo za lekara i to je na kraju i uradila, ali izem ti ja čoveka koji je toliko u školi proveo vremena, a nije naučio da provali da ona ne voli njega, nego ono dr ispred njegovog imena.
    Ne verujem da zrela, pametna i žena koja gleda ispod površine može da obraća pažnju na muškarčev društveni položaj.