Srpski autoputevi
Prikaz rezultata 1 do 13 od ukupno 13
  1. #1

    Srpski autoputevi

    Sapunica oko ugovora o koncesiji za izgradnju autoputa Horgoš-Požega se i dalje nastavlja. Naime, novinarima je na uvid u kabinetu Velimira Ilića dat osnovni ugovor o koncesiji za autoput Horgoš–Požega, ali bez aneksa. E sad ko tu koga: Velja novirare ili novinari Velju; i ko tu krši zakon ako ga neko uopšte krši, ja nemam pojma
    Ja znam da su Srbiji autoputevi neophodni, ali ne znam dal' su joj neophodne ove usputne sapunice. Mada su prava razbibriga - ima narod ima čime da se zanima . Evo ja cu malo da dosolim i da dodam mapu autoputeva po ljepoj nam Hrvatskoj

    Crvenu maramu nosiću ja i plavu kapicu, tralalala
    Crvena zvjezdica na kapi sja, o vratu marama, tralalala

  2. #2

    Odgovor: Srpski autoputevi

    Eh kad bi i mi imali puteve kao u lepoj našoj! Sramota je ta priča oko koncesije, i ljudi konačno trebaju da se zapitaju ko nas to vodi... Svuda gde su Veljini nastane neka zabuna i neke malverzacije... Putevi su nam potrebni, ali ova priča nije dobar signal za strane kompanije koje planiraju ulaganja u našu infrastrukturu!

  3. #3

    Odgovor: Srpski autoputevi

    Slažem se da su nam autoputevi preko potrebni...mada i mnogi drugi su zreli za rekonstrukciju...
    A isto tako mislim da su nam putarine malo previsoke...
    Kad smo vec kod Hrvatske, nedavno sam se prijatno iznenadila njihovim "gestom". Naime, radili su deo autoputa i onda su lepo na putarini obračunali koliko su vas oštetili tj. koliko su vam "uskratili autoput" i za taj deo smanjili putarinu...MIslim ovo se nekako podrazumeva, verovatno....Ne znam zašto al ja čisto sumnjam da bi naši to uradili ...

  4. #4

    Odgovor: Srpski autoputevi

    cu sam da nisu losi kod vas autoputevi i vidio takodjer vi ga makar imate kod nas cesta sa po dvije trake i zovu ga autoput doduse ima u sarejevu i to je sve
    u svakom zlu ima nesto dobra

  5. #5

    Odgovor: Srpski autoputevi

    Podiže se velika prašina oko izgradnje nekih auto-puteva, zamrsiše političari i onako zamršeno klube. Neke stvari su po meni vrlo jasne, velike su pare u pitanju od ubiranja putarine. Pre neki dan na ulazu u Bgd, kod Bubanj potoka, čekao sam sat i po, da platim putarinu, koliko se tu para slilo, i koliko još će biti. Ono drugo je važnije koliko će biti vraćeno na izgradnju, ili popravku postojećih puteva, mislim vrlo malo. Najveću štetu od svađe trpimo mi obični građani. Od kako skloniše Velju centralna Srbija stade sa izgradnjom i poravkom puteva. Auto-put od Beograda prema Nišu već je ozbiljno načet(ko je skoro putovao, zna), po lokanim i regionalnim putevima se polako otvaraju rupe i sve se manje krpe. Jednom rečju pare pristižu, putevi propadaju, a zima ide.

  6. #6

    Odgovor: Srpski autoputevi

    Već sam dosta toga napisao na onoj temi o poluautoputu koji pokrajina želi da gradi ali hajde da ponovim, obzirom na broj tokova, Srbiji nisu prekopotrebni autoputevi kako svi mislite!

    Već sam naveo da izgradnja autoputa, zahteva opravdanost. Na prvom mestu, neophodno je postojanje određenog zahteva za saobraćajem odnosno određen broj tokova, izražen u PGDS-u (prosečan godišnji dnevni saobraćaj).

    Na pomenutoj temi, ostavio sam nekoliko linkova za nekoliko saobraćajnih studija, jedna od njih pokazuje i broj tokova na našim putevima. naše najfrekventnije saobraćajnice, autoputevi nemaju taj broj tokova koji inicira izgradnju jednog autoputa.

    Nama je neophodna rekonstrukcija putne mreže, zahteve za saobraćajem mogu zadovoljiti i putevi sa manjim profilom od autoputeva (poluautoput, grčki profil). Jeste istina da je putarina jedna bitna stavka kojom se puni državni budžet i da od svega novca koji se naplati za upotrebu puteva malo se ulaže u puteve-pogledajte kakvi su nam putevi

    I cela ta priča oko koncesije, jednostavno taj autoput koji je trebao da se gradi prema Crnoj Gori nije potreban, jednostavno nema dovoljno tokova koji bi opravdali njegovu gradnju...

    Ciljevi rada JP "Putevi Srbije"

    #


    Prioritetni cilj rada JP "Putevi srbije" je održavanje i obnova postojeće mreže puteva, cilj održavanja je da se:

    spreči ubrzano propadanje puteva
    očuva ranije uloženi kapital
    poboljša stanje putne mreže.

    Dakle, na prvom mestu rekonstrukcija, pa zatim povećanje bezbednosti saobraćaja i poboljšanje uslova odvijanja saobraćaja,...

    link



  7. #7

    Odgovor: Srpski autoputevi

    Nerazumem našu državnu politiku a bogami ni lokalnu.
    Najme u mom gradu je trebalo renovirati jednu deonicu magistralnog puta kroz jedan deo grada. Na tenderu dobila je neka firma iz beograda koja će da opravi taj put u datom roku... ceo magistralni put održava firma Srem put koji nije dobila na tenderu, u državnom je vlasništvu dok je ta druga firma u privatnom.
    Naravno ovi privatnici su obavili posao, posle par meseci nastale su jametine i put se na nekim mestima dosta slegao. Ko je trebao da posle popravlja put?? naravno Srem put...

  8. #8

    Odgovor: Srpski autoputevi

    Srem put nije drzavna firma...
    Back in red!

  9. #9

    Odgovor: Srpski autoputevi

    Citat maleni kaže: Pogledaj poruku
    Srem put nije drzavna firma...
    Ko je onda vlasnik, Srem puta ??

  10. #10

    Odgovor: Srpski autoputevi

    Ni gorih puteva ni veće globe prilikom vožnje po istim....

  11. #11

    Odgovor: Srpski autoputevi

    slazem se da su nam neophodni auto putevi i da cemo ih cekati jos dugo,a pitanje je sta je sa ostalim...zakrpa do zakrpe ili ti rupa do rupe...
    sreca je kada pored sebe imas voljene osobe

  12. #12

    Odgovor: Srpski autoputevi

    Citat Papak kaže: Pogledaj poruku
    Evo ja cu malo da dosolim i da dodam mapu autoputeva po ljepoj nam Hrvatskoj
    te iste ljepe autoceste u ljepoj nam Hrvatskoj odnose mjesechno jako puno zhivota.. ne znam tochnu statistiku, ali znam da je svakog ponedeljka crna kronika puna nesreca koje su se desile tokom vikenda na istim tim cestama, shto zbog brzine, shto zbog alkoholiziranog stanja.. jest da bi globe za prekrshaje trebale biti toliko visoke da bi se ljudi zapitali sljedeci put kad bi htjeli pijani sjesti za volan.. ali ali... takodjer provjereno znam da su neke od tih autocesta jako loshe uradjene.. dionice autoceste Rijeka-Zagreb i Zagreb-Zadar-Split (koje je radio Behtel, za koji se zna da je za veliku sumu $$$$ napravio losh posao) prelaze chas iz polu-autoputa u autoput.. kad vozish autoputem, onda valjda ochekujesh da bez razmishljanja mozhesh da vozish u dvije trake, a ne da vozish i da se odjednom nadjesh u traci suprotnog smjera elem belem, losh materijal i losha arhitektura su direktna posljedica chestih nesreca.. kome su pare otishle u dzep (sem Behtelu) to ne znam, ali znam da je vozhnja istim tim autocestama skupa ka sam vrag, i da mnogi i dalje koriste "stare" ceste koje su mnogo puta u puno boljem stanju nego novi autoputevi..
    moomoo meee jooouu

  13. #13

    Odgovor: Srpski autoputevi

    I u Srbiji ima deonica gde se sa punog profila prelazi na poluautoput, fazna izgradnja, prvo poluprofil pa kada saobraćaj naraste, radi se pun profil. Za izgradnju autoputeva se primenjuju najviši standardi, računske brzine su veće nego za ostale ketegorije puteva pa bi i kretanje većom brzinom moralo biti sigurnije. Ako je ograničenje brzine na putu 120/130 km/h znači da je projektovan za kretanje znatno većom brzinom iznad ograničenja. Pa kojom brzinom jurcaju kod vas po autoputevima?

    Prelazak sa punog na poluprofil ne bi trebao da bude problem, postoji horizontalna i vertikalna signalizacija kojom se vozači na vreme upozoravaju na tako nešto. Na mostu kod Beške, koriste i zapreke za vođenje tokova jer znaju odnos naših vozača prema horizontalnoj signalizaciji pa se nikakve nezgode ne dešavaju. Na zapadu, kada rade poluprofil postoji naizmenična raspodela traka, čas jedan smer koristi dve trake a drugi jednu čas obrnuto, sve je regulisano horizontalnom i vertikalnom signalizacijom i funkcioniše bez problema. Mi smo druga priča... Inače ne znam dokle se stiglo sa drugim mostom kod Beške, nisam skoro prolazio tuda.



Slične teme

  1. Nije srpski lupati
    Autor DrinChe u forumu Humor i zabava
    Odgovora: 66
    Poslednja poruka: 07.06.2014, 15:44
  2. Najpoznatiji srpski brend
    Autor SQUAW u forumu Društvo oko nas
    Odgovora: 64
    Poslednja poruka: 23.03.2012, 19:51
  3. Poslednji srpski car
    Autor Invisibleman u forumu Istorija
    Odgovora: 7
    Poslednja poruka: 11.10.2011, 10:02
  4. Napredni englesko-srpski rečnik
    Autor blueella u forumu Humor i zabava
    Odgovora: 3
    Poslednja poruka: 23.04.2010, 11:04
  5. Srpski poslovni rečnik
    Autor zmax u forumu Humor i zabava
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 11.10.2007, 22:00

Tagovi za ovu temu

Vaš status

  • Ne možete pokrenuti novu temu.
  • Ne možete poslati odgovor.
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoje poruke
  •