Da li biste se odrekli šećera u korist godina života? - Strana 2
Strana 2 od 2 PrvaPrva 12
Prikaz rezultata 16 do 18 od ukupno 18
  1. #16

    Odgovor: Da li bi ste se odrekli shechera u korist godina zzivota?

    Nema sanse,toliko volim da jedem,da bi to za mene bilo mucenje.Svaki put da gledam koliko sta kalorija ima,pa da racunam i opterecujem se time,nisam nesto za to,jedva se setim sta sam juce jela,a kamol da brinem o tome.
    I can wash dishes faster than mashina


    http://fliiby.com/folders/289899/my_music.html

  2. #17

    Odgovor: Da li bi ste se odrekli shechera u korist godina zzivota?

    ako imash brz metabolizam onda i ne treba da brinesh o kalorijama. treba da brines o tome da ne jedesh namirnice koje pojachavaju zzeludachnu kiselinu jerbo che zzeludac pocheti da vari sam sebe ( to je ono kad imash chir).... cigarete izuzetno pojachavaju luchenje haceela.... Kiselina u želucu-vatra u stomaku :: Prirodni lek.com

    moj kum isto mozze da vari bicikl
    dodje s ruchka i pojede mi pola pleKa lazanje
    & underpaid......

  3. #18

    Odgovor: Da li bi ste se odrekli shechera u korist godina zzivota?

    shecer sam postepeno izbacila iz upotrebe.. prvo iz kafe, potom sam smanjila unos slatkog opcenito.. u kolache pokushavam da stavljam med, ako ikako mogu, ako ne, stavljam smedji secer (koji nije nista zdraviji od bijelog).. a sve u svemu secer izbjegavam ga kad god mogu!


    kad smo kod shecera, evo poneshto o njegovom shtetnom uchinku:


    Ova namirnica oštećuje jetru, podiže krvni tlak i povećava rizik od dijabetesa


    Možda nećete vjerovati, ali riječ je o šećeru. Već smo nekoliko puta pisali o štetnom djelovanju šećera. Ovaj put potvrda dolazi od znanstvenika. Prije su šećer smatrali štetnim samo zbog njegovih praznih kalorija, međutim sada su znanstvenici otkrili cijeli niz štetnih učinka šećera na naše zdravlje. Prema navodima znanstvenika Sveučilišta California, šećer predstavlja toliki rizik za ljudsko zdravlje da bi ga trebalo tretirati kao opasnu supstancu, poput alkohola ili droge. U članku objavljenom u znanstvenom časopisu Nature, autori Robert Lustig, Laura Schmidt i Claire Brindis protive se umanjivanju opasnosti šećera.

    „Šećer je sve prije nego prazne kalorije. Sve je više znanstvenih potvrda da upravo šećer potiče procese koji dovode do oštećenja jetre i mnogih kroničnih oboljenja."


    Nije veliki problem ako ga konzumirate povremeno, ali u većim količinama šećer Vas polako ubija, ističu znanstvenici iz San Francisca, koji tvrde da u većim količinama šećer:

    - dovodi do oštećenja jetre
    - podiže krvni tlak
    - povećava rizik od dijabetesa, karcinoma i srčanih oboljenja
    - remeti rad hormonalnog sustava
    - potiče pretilost

    Prema alarmantnim podacima američke organizacije za srčane bolesti prosječni odrasli Amerikanac dnevno unese 22 čajne žlice šećera. Djeca u danu unesu i do 34 žličice šećera! 17% američke djece je pretilo, a unos šećera se u posljednjih 50 godina u svijetu utrostručio. Upravo je debljina jedan od krivaca da 35 milijuna ljudi godišnje umru od dijabetesa, karcinoma i srčanih bolesti.

    Otrovan bez obzira na kalorijsku vrijednost

    „Postoje dobre i loše kalorije, dobre i loše masnoće te dobri i loši ugljikohidrati. Ali šećer je otrovan bez obzira na svoju kalorijsku vrijednosti“, ističe Robert Lustig, pedijatar sa Sveučilišta California.

    Šećer negativno utječe na ljudske metaboličke procese. Šećer mijenja naš ukupni metabolizam, podiže krvni tlak, remeti rad hormonalnog sustava i oštećuje jetru – što je iznimno slično utjecaju koji ima prekomjerna konzumacija alkohola. Naravno, ne treba zaboraviti da je alkohol ništa drugo nego destilirani šećer i da alkohol upravo nastaje od šećera. Znanstvenici su proučavali i kako šećer utječe na rad mozga. Istraživanje je potvrdilo da šećer aktivira iste moždane aktivnosti kao i droge poput morfija ili heroina. Nitko ne tvrdi da je snaga šećera tako moćna kao i droga. Međutim ovo objašnjava simptome koje „slatkoljupci“ osjećaju kada na vrijeme ne uzmu svoju dozu slatkiša. Opasnost predstavljaju i gazirana pića. Tekuće kalorije ne izazivaju osjećaj sitosti. Možete popiti veće količine gaziranog pića bez da to primijetite. Upravo to objašnjava stalni porast konzumacije zašećerenih napitaka u svijetu. Najveći problem za svakog od nas je iracionalna ljubav prema slatkome. Naime, posuda puna povrća ne izaziva iste emocije poput čokolade ili torte.

    “Šećer ima kulturološki i obredni kontekst, i upravo je mijenjanje tih ustaljenih oblika ponašanja najteži dio posla“, naglašava znanstvenica Claire Brindis.

    "Nemoguće je zabraniti konzumaciju šećera, ali je moguće poraditi na svijesti ljudi o štetnosti prekomjernih doza šećera te učiniti hranu bez šećera prihvatljivijom i pristupačnijom prosječnom građaninu."



    Čime zamijeniti šećer?

    Često smeđi šećer reklamiraju kao zdravu zamjenu za bijeli šećer. Ali to nažalost nije tako: smeđi šećer je skoro jednako nezdrav kao i bijeli.

    Postoji li zdrava zamjena za šećer? Na našu sreću, da!

    Javorov sirup (maple syrup) je odlična zamjena za šećer. Ima visok sadržaj minerala u tragovima, kao što su cink i mangan, koji povoljno utječu na zdravlje srca i smanjuju razinu kolesterola u krvi. Jedini nedostatak javorova sirupa je njegova cijena.

    Med je još jedna alternativa šećeru. Često se predstavlja kao idealna zamjena za šećer, ali ovo je sporno. Ljudi, koji loše podnose šećer (alergija, hiperaktivnost), mogu isto tako reagirati na med. Med ima visoki glikemični indeks i pogađa tijelo slično rafiniranom šećeru. Međutim, većina ljudi lakše probavlja med nego šećer. Prirodni, nepasterizirani med bogat je nutrijentima, koji ubijaju bakterije i viruse, pomažu probavi i smanjuju različite vrste alergija. Med je slađi od šećera i treba ga manje kod kuhanja.

    Agava sirup je prirodni zaslađivač koji se dobiva iz Južnoameričkog kaktusa. Često ga zovu „medena vodica“, jer ima blagi okus i svjetlu boju. Rjeđi je od meda, ali je slađi, pa ga kod kuhanja treba još manje nego meda. Agava sirup ima neobično niski glikemični indeks i praktički ne utječe na razinu šećera u krvi. Zbog toga je idealan za dijabetičare i ljudi, preosjetljive na šećer.

    Stevija – ekstrakt lišća biljke porodice Stevia, najvjerojatnije je najbolja alternativa šećeru. Dokazano je da stevija poboljšava rad štitnjače i cijelog organizma. Stevija ima lagano gorki okus, zbog čega ju neki ne vole. Kod kuhanja, potrebna je vrlo mala količina steviji - od ¼ do 1/32 od količine šećera (ovisi o vrste stevije koju koristite). Stevija je glavni neprijatelj karijesu i ima skoro 0 kalorija.

    Goji bobice
    sadrže složeni šećer, koji prema kliničkim istraživanjima uništava tumorske stanice, poboljšava vid, bori se sa slobodnim radikalima u tijelu, jača jetru i gušteraču.
    Polisaharidi, koje sadrže goji bobice djelotvorni su kod mršavljenja, jačaju metabolizam i daju prirodnu slatkoću, koja savršeno zamjenjuje šećer.


    preuzeto sa alternativa-za-vas.com
    moomoo meee jooouu

Strana 2 od 2 PrvaPrva 12

Slične teme

  1. U korist svoje štete
    Autor memento u forumu Psihologija
    Odgovora: 7
    Poslednja poruka: 10.08.2017, 18:54
  2. Šta biste uradili kada biste bili svedok prevare?
    Autor Lady S u forumu Ženski kafić
    Odgovora: 131
    Poslednja poruka: 06.02.2015, 17:31
  3. Zanimljivosti iz života velikana
    Autor GlorijaDruga u forumu Biografije poznatih ličnosti
    Odgovora: 4
    Poslednja poruka: 20.08.2012, 23:42
  4. Juka - Drvo života
    Autor silvia u forumu Biljno carstvo
    Odgovora: 0
    Poslednja poruka: 29.06.2012, 09:29

Tagovi za ovu temu

Vaš status

  • Ne možete pokrenuti novu temu.
  • Ne možete poslati odgovor.
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoje poruke
  •