Novi Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima - Strana 5
Strana 5 od 6 PrvaPrva ... 3456 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 61 do 75 od ukupno 77
  1. #61

    Odgovor: Počinje primena novog zakona o saobraćaju

    O Veliki, o Sjajni...

    Nisam ni sumnjao da nećeš precizno sublimirati ono što me muči. Upravo je sve onako kako si napisao. Samo sam u fazi razočaranja zbog lakovernosti, zaboravio propise koji se odnose na problem.

    No, bitno je da naša vlast (sve tri) usvajaju godišnje desetine, pa i stotine zakona koji se ne primenjuju, pa nemaju vremena za pročešljavanje socijalističkih zaostavština, neprimernih ovom, više nego liberalnom, kapitalizmu.

    EUROPA ZDAJ!

    Volim prijateljski da karam, bez obaveze da mi se uzvrati. © Maski

  2. #62

    Odgovor: Počinje primena novog zakona o saobraćaju

    Citat Turkmenbashi kaže: Pogledaj poruku
    Pa evo malo sam pogledao to što si spomenuo bila je ova priča:
    .....
    Potrebno je u potpunosti ukinuti postojanje putnih naloga. Putni nalozi predstavljaju recidiv prošlog vremena kada je država kontrolisala trošenje sredstava u državnoj/društvenoj svojini. Ističemo da postojanju putnog naloga nema mesta u okolnostima postojanja privatne svojine, gde je na vlasniku kapitala da preko svojih menadžera donese odluku da li će i na koji način vršiti upotrebu privatnih sredstava (u ovom slučaju prevoznih sredstava).
    Čini mi se, i kad se u ukidanje putnih naloga krene, da neće biti sve tako glatko, bar u jednom delu.

    Naime, korišćenje firmine (privatne) imovine u lične svrhe interesuje državu sa aspekta oporezivanja.

    Upotreba vozila za lične potrebe a ne za obavljanje delatnosti sa tog aspekta nije materijalni trošak preduzeća (koji se ne oporezuje) već lični trošak (zarada) koji se oporezuje i na koji se plaćaju doprinosi.

    Onako usput, sreo sam se s tim pitanjem tamo gde je poreski sistem sveobuhvatan i odavno uredjen (Kanada) i gde se samo deo troška za korišćenje automobila priznaje kao trošak poslovanja.

  3. #63

    Odgovor: Počinje primena novog zakona o saobraćaju

    Citat nenad.bds kaže: Pogledaj poruku
    Čini mi se, i kad se u ukidanje putnih naloga krene, da neće biti sve tako glatko, bar u jednom delu.

    Naime, korišćenje firmine (privatne) imovine u lične svrhe interesuje državu sa aspekta oporezivanja.

    Upotreba vozila za lične potrebe a ne za obavljanje delatnosti sa tog aspekta nije materijalni trošak preduzeća (koji se ne oporezuje) već lični trošak (zarada) koji se oporezuje i na koji se plaćaju doprinosi.

    Onako usput, sreo sam se s tim pitanjem tamo gde je poreski sistem sveobuhvatan i odavno uredjen (Kanada) i gde se samo deo troška za korišćenje automobila priznaje kao trošak poslovanja.
    Apsolutno se slažem sa tim. Mislim na interes države s aspekta oporezivanja.

    Ali to ni do sada nije se rešavalo putnim nalozima, niti se to može rešiti putnim nalogom. A posebno ne pandurskom kontrolom istih!

    Siguran sam da se ni u Kanadi taj problem ne rešava putnim nalogom. Ako imaš kakvu informaciju kako to tamo funkcioniše, voleo bi da čujem.

    Volim prijateljski da karam, bez obaveze da mi se uzvrati. © Maski

  4. #64

    Odgovor: Počinje primena novog zakona o saobraćaju

    Citat AdrijanKronauer kaže: Pogledaj poruku
    Siguran sam da se ni u Kanadi taj problem ne rešava putnim nalogom. Ako imaš kakvu informaciju kako to tamo funkcioniše, voleo bi da čujem.
    Nemam nekih dubljih saznanja, sem da se pri podnošenju godišnje prijave poreza prilažu računi kojima se opravdava, pored drugih i trošak za gorivo. Na koji način poreznici procenjuju šta je od toga osnovano, ne znam.

    No, moja poenta koju nisam u prošlom postu razjasnio je, da poznajući način razmišljanja i rada naših činovnika, ne mogu očekivati da se trošak za korišćenje automobil za poslovne potrebe dokazuje bez nekog papira, pa makar oni bili i fiktivne sadržine.

    A tu je i dokazivanje eventualna povreda u saobraćaju kao povrede na na radu; zatim ovlašćena upotreba vozila.

    Usput, Zakonom o preduzećima s kraja 1990-tih, nije bilo predvidjeno obavezno postojanje pečata kao dokaz o verodostojnosti dokumenta preduzeća, ali to nikada nije zaživelo. ('Svetost' pečata i papira sa njima nam jedno od austijskih i austrougarskih nasledja.)

    Stoga mislim da će mo se teško osloboditi raznih formalnih papira, pa i putnih naloga.

    No, koliko ja vidim, nema nikakvog stvarno opravdanog razloga da policija u okviru kontrole saobraćaja kontroliše putne naloge.

    Ipak, jučerašnja vest o skupštinskom automobilu bez putnog naloga koji je načinio prekršaj, sigurno u javnosti neće navoditi vodu na stranu logike ukidanja putnih naloga.

  5. #65

    Odgovor: Počinje primena novog zakona o saobraćaju

    Hajd' još malo, kad smo se već doFatili putnih naloga.

    Čitam ja taj famozni Zakon o prevozu u drumskom saobraćaju, prečišćena i dopunjena verzija , i tamo lepo u članu 44. stavu 1. piše:

    "Inspekcijski nadzor vrši Ministarstvo preko republičkog inspektora za drumski saobraćaj."

    Pa mene mlađanog zanima da li, pošto se u ovom zakonu u smislu kontrole i nadzora ne spominju drugovi organi, ja smem da drugu organu dok troši moje dragoceno vreme na "redovnu" kontrolu, pa me zatraži putni nalog, da kažem "Neću da t' ga dam, jer ti nisi ovlašćen da ga kontrolišeš."?

    A? Šta mislite o takvom nastupu?

    Volim prijateljski da karam, bez obaveze da mi se uzvrati. © Maski

  6. #66

    Odgovor: Počinje primena novog zakona o saobraćaju

    Gosn Nenad je lepo napisao ne znam prosto šta bih dodao na njegovo izlaganje što se tiče člana 44. inspektor dolazi u firmu i tamo vrši pregled putnih naloga i šta ga već interesuje. Što se tiče drugova u plavom, valjda može da ti kontroliše putni nalog kao i bilo koji drugi dokument za vozilo putni nalog je obavezan dokument za vozilo, pa kada može da gura nos u jedne dokumente za vozila i vozača može i u ostale. Ima tu više zakona koji uređuju drumski prevoz (ima i zakon o međunarodnom prevozu u drumskom saobraćaju) a gde je zakon o policiji i brdo pravilnika po kojima oni rade, gde tačno piše momentalno nemam predstavu. Ali sve dok putni nalog bude obavezan dokument za vozilo po zakonu, mislim da će plavci moći da ga kontrolišu kao i ostala.



  7. #67

    Odgovor: Počinje primena novog zakona o saobraćaju

    U jednom danu "zaradio" 18 kaznenih poena


    Novosađaninu Velimiru B. (22) biće oduzeta vozačka dozvola, jer u jednom danu zbog saobraćajnih prekršaja "zaradio" 18 negativnih poena, saopštila je danas Policijska uprava u Novom Sadu.

    Pored toga, sudija za prekršaje kaznio ga je zatvorom od 60 dana, novčanom kaznom od 18.000 dinara i 12 meseci zabrane upravljanja motornim vozilom, navedeno je u saopštenju.

    Velimir B. vozio je "golf" kome je istekla registracija, a u vozačkoj dozvoli mu je već bila upisana zabrana upravljanja motornim vozilom.

    Posle privođenja nadležnom sudiji on je iste večeri ponovo uhvaćen u vožnji, iako su i on i automobil privremeno bili isključeni iz saobraćaja.

    Tada ga je policija zadržala, a zatim privela sudiji za prekršaje koji mu je izrekao navedenu kaznu, kaže se u saopštenju.


    (26. januar 2010. 19:15 > MONDO)

    Volim prijateljski da karam, bez obaveze da mi se uzvrati. © Maski

  8. #68

    Odgovor: Novi Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima

    Policijski zakon za policijsku državu. Od kada je počela primena novog zakona, osećam se kao Vuk Karadžić, idem tako okolo, aparat uvek u kolima i samo beležim prekršaje organa u plavom. Počev od pojasa, preko farova, vožnje daleko iznad 50 km/h, a prosto ih obožavam kada ulaze ili izlaze na parking kod Kraljevine (policijska stanica u Novom Sadu) preko duple pune. Jednog dana ako zaglavim kod sudije, argumentovano ću im se suprotstaviti, s obzirom da se na svakoj slici vidi datum i vreme i u većini slučajeva i tablica, i na osnovu toga se lako može utvrditi ko je bio za volanom. A novi Zakon ne sankcioniše slikanje tokom vožnje, tako da...

  9. #69

    Odgovor: Novi Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima

    Samo što ti tuđi prekršaji neće biti neki argument kod sudije ukoliko ti napraviš neki Nisu samo plavci ti koji ne poštuju zakon, ne poštuju ni ostali vozači. Relativno često se vozim po Beogradu i čega se sve ne nagledam. Telefoniranje u toku vožnje (bez hands free naravno) pa još vozač GSP-a, nepoštovanje saobraćajnog znaka, na Voždovcu niko ne zarezuje znak za obavezan smer, neustupanje prvenstva prolaza je kao dobar dan i da ne idem dalje. Ne samo što ima loše strane zakon, nego je primena kao i do sada.



  10. #70

    Odgovor: Novi Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima

    Citat Turkmenbashi kaže: Pogledaj poruku
    Samo što ti tuđi prekršaji neće biti neki argument kod sudije ukoliko ti napraviš neki
    Naravno. Ja to slikam iz hobija. Volim posle kada gledam slike da se bedno osećam kada vidim da oni koji su doneli zakon, isti ne poštuju, a od tebe zahtevaju da ga slediš kao konjče.

    Nekako mi dođe logičnije da vozači ne poštuju, nego žandari. Ne opravdavam nikoga, ali teže ti padne kada vidiš pandure u prekršaju nego nas obične smrtnike.

    Citat Turkmenbashi kaže: Pogledaj poruku
    Ne samo što ima loše strane zakon, nego je primena kao i do sada.
    To je najgore od svega. Da se stari zakon poštovao i primenjivao ni po babu ni po stričevima uz male izmene pojedinih članova koji su tu još od kraja sedamdesetih godina prošlog veka, sve bi bilo ok.

    Pročitao sam svih 200 i kusur članova, preskakao sam one vezane za auto-škole i jedno 30% su teži debilizam. Naravno, u kolima držim primerak Zakona, u slučaju da mi organ izrekne kaznu koja mi je sumnjiva, pa da ga proverim koji sam član prekršio.

  11. #71

    Odgovor: Novi Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima

    Од 1. Новембра обевезне зимске гуме и ланци!

    Политика за 16. септембар 2010.:

    ''Зимска гума главу чува и празни џеп

    Од првог новембра сваки саобраћајац може да вас заустави, сагне се, и ако утврди да немате на возилу зимске гуме, одреже вам казну 3.000 динара. Вулканизери трљају руке а возачи већ кукају и смишљају изговоре

    По дугорочној метеоролошкој прогнози, у понедељак првог новембра, у Србији неће падати снег, али ће пљуштати казне. Нови Правилник о саобраћају предвиђа да возачи на целој територији Србије од тог дана па све до 1. априла морају да имају зимске гуме на свим точковима возила. Саобраћајац може да вас заустави, сагне се и, ако утврди да немате на возилу зимске гуме, одреже вам казну 3.000 динара. И по теорији ината која се често поклапа и са праксом, то може да вам се дешава редовно, стално, сваког дана све док не поступите по закону, тачније пазарите гуме и монтирате их на вашег четвороточкаша.

    Надлежни, који су по слову новог Закона о саобраћају сачинили овај правилник, кажу да је већина опреме већ била прописана старим законом и да им је намера да повећају безбедност на путевима. Правилник је усклађен са европским стандардима и његова примена мора да буде јединствена, јер су и наши путни правци део Европе.

    Инжењер Милан Божић, директор Центра за моторна возила Ауто-мото савеза Србије и аутор књиге о гумама, упозорава да је за безбедност саобраћаја веома важно имати зимске гуме. Један од најважнијих аргумената је да је зими број саобраћајних удеса шест пута већи него у летњем периоду.

    Није реч само о неколико стотина евра колико коштају гуме, већ о томе да могуће спречити далеко веће штете које могу да настану приликом саобраћајних несрећа каже он.

    Летње гуме се на ниским температурама стврдњавају и веома лоше понашају на путу, без обзира на то што нема снега или леда. А на снегу и леду траг кочења с летњим гумама је неупоредиво дужи од оних са зимским. Летње гума имају само уздужне профиле и шаре а зимске и попречне, са много више шара којима је задатак да одводе воду и снег са стране. Боље приањају и боље подносе зимске ниске температуре! Многи возачи лаконски верују да могу да са такозваним универзалним гумама, или чак са летњим ако су нове и непохабане, да прођу зими без проблема али се грдно варају!

    Зоран Самарџић, уредник сајта Serbia-auto.net тврди да не постоји гума која је добра и за суво и за топло и за кишу и за снег и на плус 50 и на минус 20 целзијусових степени.

    Најлошија и најјефтинија зимска гума на снегу боља је од најбоље и најскупље летње гуме...

    Возачима је законодавац оставио време за прилагођавање прописима. Резервне сијалице и прва помоћ контролисаће се тек за годину дана, а гуме већ ове зиме. И до сада је по закону било обавезно да се имају две зимске гуме на погонској осовини у току зимске сезоне.

    Законодавац је, додуше, оставио и могућност да могу да се користе и такозване универзалне шаре, летњо-зимске , како воле да их зову. Ознака на тим гумама М+S не значи да је то баш универзална гума, него да је више зимска, тачније и за блато и мокре путеве (енг. MOOD блато, SNOW снег, па одатле скраћено М+S). Таквих је доста на возилима српских регистрација.

    Најављена обавезна вожња са зимским гумама већ је почела да празни продавнице и вулканизерске радње и неких најтиражнијих димензија понестаје. Они који се ослањају на то да куповину обаве уочи почетка примене правилника, могу да се нађу у невољи и јер и гума, као и млека и зејтина, може нестати са рафова.

    Јер рачуница овако говори. Ако у Србији има готово два милиона возила, па то помножимо са четири гуме, то износи око осам милиона гума. Па то пута 50 евра колико у просеку кошта једна нова гума издатак за нацију је позамашан, 400 милиона евра. Откуд толике паре народу остаје питање?

    Мало је познато да сви продавци нових возила, па тако и у Србији одреда, продају нове аутомобиле искључиво са летњим гумама, без обзира на то кад је било време куповине. Зато ће и нови власници нових возила морати да потроше паре на сет зимских гума!

    И за комплет ланаца за снег влада већ јагма! Наравно, њих исто морате имати у гепеку као део обавезне опреме у зимском периоду, а цена им се креће од 2.000 до 3.000 динара, у зависности од димензија и типа. Веома је важно да купите ланце који одговарају вашем броју гуме. Они се монтирају само када то саобраћајни знак одређује.''

  12. #72

    Odgovor: Novi Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima



    Револуција једина солуција...
    За землю родную не на жизнь а на смерть
    Воевал с врагами Володимир князь
    Многая лета
    Многая лета
    Многая лета
    Русской земле

  13. #73

    Odgovor: Novi Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima

    Ovo sa opremom su takva lopovska posla da nemam reči, sad ja što imam prvu pomoć kupljenu u Nemačkoj, prema DIN standardu nemam prvu pomoć koja ispunjava 'najviše standarde' već treba da kupujem onu što će Mišković i ekipa da uvezu. Sa sve maskom za disanjem, ćebetom i ostalim zajebancijama koje ako ne 80% vozača ne ume da upotrebi.

    Ovo je samo cirkus, da se ljudima uzme novac kao što je bilo sa onim vakcinama, kao što je bilo sa drečavim prslucima itd. Uvedu tehnički pregled za starija vozila dva puta godišnje a svi znamo kako se radi tehnički pregled u većini slučajeva i onda se čovek zapite u čemu je poenta? Zatvorske sankcije menjaju novčanim, a o sprovođenju zakona bolje da ne pričam ništa!

    Inače, u BG su postavljene kamere na onim raskrsnicama koje ne smete blokirati, tako da...



  14. #74

    Odgovor: Novi Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima

    Кад сам причао да је све око овог Закона зајебанција, ти се ниси слагао...
    ово је чиста мафијашка изнуда од целог народа. Да имамо опозицију, извела би народ на улице због овога.
    За землю родную не на жизнь а на смерть
    Воевал с врагами Володимир князь
    Многая лета
    Многая лета
    Многая лета
    Русской земле

  15. #75

    Odgovor: Novi Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima

    Citat yossarian kaže: Pogledaj poruku
    Кад сам причао да је све око овог Закона зајебанција, ти се ниси слагао...
    ово је чиста мафијашка изнуда од целог народа. Да имамо опозицију, извела би народ на улице због овога.
    Ma zakon ako zakon je trebalo izmeniti, ali i sprovoditi ga nakon usvajanja. Ovo što se sada radi je neviđeni cirkus i reketiranje. Nedostaje ta karika sprovođenja zakona, da bi imali nekakve efekte na kraju (pozitivne naravno). Drndaće ljude što nisu kupili zimske gume i prvu pomoć od Miškovića (ili koga već) a pola vozača vozi bez svetala, priča mobilnim telefonom i kuca poruke u toku vožnje, ne zarezuje saobraćajni znak niti horizontalnu signalizaciju, ukratko, voze kao idioti i ne poštuju osnovne propise. Sa ovakvom državom i kretenima koji je vode izgleda ne može drugačije.



Strana 5 od 6 PrvaPrva ... 3456 PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Izmene Zakona o bezbednosti u saobraćaju
    Autor Necromancer u forumu Auto-moto
    Odgovora: 16
    Poslednja poruka: 26.02.2015, 13:00
  2. Predlog Zakona o bezbednosti saobraćaja
    Autor silvia u forumu Spomenar
    Odgovora: 60
    Poslednja poruka: 31.05.2009, 17:24
  3. Zakon o bezbednosti saobraćaja.
    Autor alokin74 u forumu Spomenar
    Odgovora: 18
    Poslednja poruka: 09.08.2008, 08:35
  4. Putevima vina
    Autor ZOE u forumu Turizam i putovanja
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 27.07.2007, 19:06

Tagovi za ovu temu

Vaš status

  • Ne možete pokrenuti novu temu.
  • Ne možete poslati odgovor.
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoje poruke
  •