Mercedes
Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 15 od ukupno 80

Tema: Mercedes

Hybrid View

Prethodna poruka Prethodna poruka   Sledeća poruka Sledeća poruka
  1. #1

    Mercedes


    Мерцедес

    Мерцедес-Бенц је немачки произвођач углавном луксузних аутомобил. Првобитни назив предузећа био је Дајмлер-Бенц, а разговорно се најчешће назива Мерцедес. Осим аутомобила Мерцедес-Бенц производи и аутобусе, камионе, те доставна возила.

    Историја:

    Почеци предузећа сеже у осамдесете године 19. века, када су Готлиб Дајмлер и Карл Бенц независно изумили аутомобиле покретане моторима с унутрашњим сагоревањем. Дајмлер је радио заједно са Виљелмом Маубахом, с којим је изумио и четверотактни мотор, у Канштату покрај Штудгарта док је Бенц своју радионицу имао у Манхајму, те не постоји запис да су се оба изумитеља икад упознала.


    DMG Mercedes Simplex 1906


    1957 Mercedes-Benz 300Sc Cabriolet


    1959 Mercedes-Benz W120 Model 180

    Назив Мерцедес потиче из 1900. године када је аустријско-мађарски дипломат и трговац аутомобилима Емил Јелинек од Дајмлеровг предузећа наручио 36 аутомобила по цени од 550.000 марака, те затражио да се их назове по његовој кћери Мерцедес Јелинек. 1902. име Мерцедес је заштићено као назив марке док је трокрака звијезда, која симболизира Дајмлерову идеју о производњи возила за саобраћај земљом, ваздухом и водом, као заштитни знак уведена 1909., те се од 1910. њом означавају сви производи предузећа.

    1926. Дајмлерово и Бенцово предузеће се уједињују у предузеће названо Дајмлер-Бенц АГ из чега настаје данашњи назив Мерцедес-Бенц.

    Док се фокусирала на производњу копнених возила, предузеће је производило и моторе за глисере, те војне и цивилне ваздухоплове, па чак и цепелине.

    Иако најпознатија по луксузним лимузинама, предузеће је развило и бројне спортске аутомобиле као што су компресорским мотором покретан ССК из 1929. развијен од стране Фердинанда Поршеа пре него што је основао властито предузеће, те 300 СЛ, који је 1954. започео низ спортских модела СЛ-класе.
    Мерцедес-Бенц СЛР МекЛарен



    Модели аутомобила:

    * А-класа
    * Б-класа
    * Ц-класа
    * ЦЛ-класа
    * ЦЛК-класа
    * ЦЛС-класа
    * Е-класа
    * Г-класа
    * ГЛ-класа
    * М-класа
    * Р-класа
    * С-класа
    * СЛ-класа
    * СЛЦ-класа
    * СЛК-класа
    * СЛР МекЛарен

    Из Википедије, слободне енциклопедије

    Mercedes-Benz - Wikipedia, the free encyclopedia


    ************************************************** ****************************


    Ocigledno je da sam ljubitelj Mercedosovih automobila pa sam tako dosao na ideju da otvorim temu Mercedes gde ce svi oni koji vole ili ne vole ovaj automobil moci svoje misljenje i stav da iznesu/ prenesu drugima.

    Dakle na ovoj temi trebamo pisati o vestima i novostima iz Mercedes-a a i trebamo izneti svoje vidjenje/misljenje o svemu tome kao i postaviti slike da bi kroz pricu odnosno tekst docarali ono o cemu govorimo/pisemo.

    Hvala vam na paznji i lepe/zabavne trenutke u temi "Mercedes" zeli vam autor teme, vas Carli Harper.
    Poruku je izmenio Charlie Harper, 13.10.2011 u 11:40

  2. #2

    Odgovor: Mercedes

    Premijera nove E klase

    Mercedes-Benz Srbija premijerno je predstavio novu E klasu u Srbiji na 47. Međunarodnom sajmu automobila u Beogradu.



    E klasa pojavila se 1995 godine kao prvi Mercedes-Benz sa upadljivim izgledom prednjeg dela sa dvostrukim farovima simbolična karakteristika dizajna koja još uvek odlikuje identitet ovog modela.

    I pored toga, oblik dizajna ostaje karakterističnog stila, i prilagođen je da odaje samouveren, primetan izgled limuzine. Dizajneri su ove dvostruke farove reintrepretirali kao četvorougaone, sa direktnim interesantnim geometrijskim oblicima, koji se mogu pronaći u kocki.

    Na isti način, maska hladnjaka, sa svojom trodimenzionalnom okolinom, dinamičnim oblikom strele i uspravljenim položajem još više naglašava status vozila kao uspešne biznis limuzine.



    Sofisticirana igra linija i površina jedna je od odlika današnjeg Mercedes-Benz dizajna. Velike konkavne i konveksne površine su struktirisane oštrim, jasno definisanim linijama. Ovaj koncept dizajna je usavršen do poslednjeg detalja u novoj E klasi. Bočne konture su dobile karakteristike koje utiču na dizajn celokupnog vozila, tj. ne samo na bočni izgled nego i na stil prednjeg i zadnjeg dela vozila.

    Na zadnjem delu, ovaj harmoničan tok linija stvara novu karakteristiku, jednu izrazitu liniju kućišta zadnjeg točka i naglašava jasan oblik moćne konture zadnjih blatobrana, koja je prvi put viđena na modelu Ponton Mercedes, koji je uveden na tržište 1953. godine.

    Mercedes-Benz usavršio je komfor E klase pri dužim putovanjima, i u novom modelu, uključujući inteligentnu tehnologiju karoserije sa još 30 procenata više čvrstoće, dodatno unapređenim sedištima i novo razvijenim oslanjanjem čiji se amortizeri automatski prilagođavaju trenutnoj situaciji u vožnji.



    Paleta motora koji su na raspolaganju za novu E klasu sadrži 4, 6 i 8-cilindrične agregate sa snagom od 100 kW/136 KS do 386 kW/525 KS. 4-cilindrični motori su novo razvijeni agregati sa sistemom direktnog ubrizgavanja goriva, koji razvijaju veću snagu i obrtni moment od uporednih V6 motora prethodne generacije, uprkos manjoj zapremini. Strategija je da se zamene veliki motori sa atmosferskim punjenjem sa agregatima koji poseduju turbo natpunjenje a koji se odlikuju prednostima kao što su mala težina, smanjeno trenje unutrašnjih komponenti i ekonomične karakteristike rada.

    Sa tri potpuno novo razvijena 4-cilindrična motora, E klasa takođe ostaje jednu generaciju ispred po pitanju dizel tehnologije. Ovi motori poseduju poslednju generaciju common-rail direktnog ubrizgavanja, brze piezo-električne brizgaljke, unapređeni sistem povrata izduvnih gasova i inovativni sistem twin-turbo punjača, što im pruža brži odziv i dobre karakteristike performansi.

    Kada bi se to prikazalo u brojevima, E 250 CDI sa 150 kW/204 KS i 500 Nm razvija 25 procenata veći obrtni moment nego prethodni V6 dizel motor, ali troši oko 23 procenta manje goriva, 5,3 litra na 100 kilometara (kombinovana NEDC potrošnja). Ovo odgovara 139 grama CO2 po kilometru.



    Nova E klasa je prvi automobil na svetu, čiji se farovi prilagođavaju situaciji na putevima i automatski reaguju radi sprečavanja zaslepljenja drugih vozača. Opcionalna oprema Adaptivni sistem farova (Adaptive Main Beam Assist) koristi kameru na vetrobranskom staklu radi prepoznavanja dolazećeg saobraćaja i kretanje vozila ispred, i kontroliše farove tako da njihov snop svetla ne dostiže do drugih vozila.

    Na ovaj način ostvaruje se najbolje moguće osvetljenje puta u navedenim situacijama. Domet oborenih svetala se može povećati sa 65 na 300 metara. Ukoliko je put ispred vozila slobodan, sistem vrši blagi prelaz na duga svetla.

    Mercedes-Benz nudi ovaj sistem kao paket osvetljenja i vidljivosti koji sadrži bi-ksenon farove, inteligentni sistem osvetljenja i LED dnevno svetlo za vožnju.



    Paket bezbednosti kolovozne trake za novu E klasu sadrži sistem pomoći pri mrtvom uglu (Blind Spot Assist) koji je već poznat iz S klase, i novo razvijeni, sistem za održavanja kolovozne trake (Lane Keeping Assist) koji pokušava da spreči da vozilo slučajno napusti put. Kada sistem prepozna da vozilo napušta svoj pravac, vozač se obaveštava da izvrši kontra upravljanje, blagom vibracijom na upravljaču.

    Slike koje dolaze sa kamere na vetrobranskom staklu se takođe koriste od strane novog, sistema obaveštenja o brzini (Speed Limit Assist), koji se isporučuje opcionalno, a koji prepoznaje saobraćajne znakove ograničenja brzine, i obaveštenje o njima prikazuje na displeju brzinometra.

    Night View Assist iz S klase takođe je na raspolaganju kao opcionalna oprema u novoj E klasi. Mercedes-Benz je usavršio ovaj sistem sa specijalnom funkcijom prepoznavanja pešaka: čim Night View Assist Plus prepozna pešake na putu, oni se označavaju na displeju vozila radi obezbeđivanja efekta upozorenja.



    Zahvaljujući inovativnoj tehnologiji, nova E klasa je razvila veoma osetljivi princip nadgledanja nivoa pažljivosti vozača, i upozorava ga o njegovom zamoru na vreme. Novi Attention assist sistem prepoznavanja zamora, koji se ubraja u standardnu opremu, opremljen je veoma osetljivim sistemom koji konstantno nadgleda više od 70 parametara.

    Kada je bezbednost putnika unutar kabine u pitanju kao deo standardne opreme nalazi se sedam vazdušnih jastuka, kao i zatezači pojasa, ograničivači sile zatezanja pojasa, nasloni za glavu koji se aktiviraju u slučaju udesa i ISOFIX nosaču za dečje sedište.

    Program individualizacije za E klasu je zasnovan na dva dizajna opreme. Oprema Elegance naglašava, kao što joj i ime govori, elegantan, klasični pristup, dok nasuprot tome, Avantgarde oprema prikazuje E klasu u modernom i inovativnom svetlu.

    izvor: B92 (3. april 2009.)

  3. #3

    Odgovor: Mercedes

    Ja licno Mercedes volim od malih nogu jos kao kao decak od svega 5 godina "iskukao" sam da se tako izrazim od roditelja najnoviji model Mercedesa !
    Igracku to je vrlo vazno napomenuti

    Za mene je Mercedes oduvek bio i ostao najbolji automobil na svetu a to sam utvrdio nakon sto sam vozio modele drugih proizvodjaca automibila kao sto je Fiat, Skoda (vozio sam model Super B 2004 god.) i eto kad sam vec kod Skode i modela koji je 5 godina noviji od mog auta a toliko je losiji u svemu pa da ne pominjem Sevrolet Spark 2005 god koji je tada bio nov (star svega 2 god jer sam ga vozio 2007-e) koji ne moze da se poredi sa 190-icom iz 1991-e a kamo li na nekim novijim modelom Mercedesa kao sto je recimo A klasa.

    Omiljeni model mi je popularna 190-ica a trenutno vozim model E 220 CDI (1999 god.)

    Ko jos poseduje Mercedes i ponosan je vlasnik nekog modela ?

  4. #4

    Odgovor: Mercedes

    Mercedes S400 sa hibridnim pogonom

    Mercedes je najavio da će se na tržištu krajem 2009. godine pojaviti hibridna verzija modela S400.



    Mercedes S400 predstavlja samo prvo hibridno vozilu u nizu modela koje ova kompanija planira da predstavi. Svoje hibridne predstavnike imaće i E klasa, a na tržištu će se pojaviti i ekonomičnija verzija modela ML.

    Mercedeseovi stručnjaci smatraju da će u budućnosti glavnu ulogu imati hibridna vozila koja za razliku od modela opremljenih dizel motorima imaju manju potrošnju goriva, kao i smanjenu emisiju CO2.

    Model S400 biće opremljen 3,5 litarskim V6 motorm sa 279 KS i električnim motorom koji će raspolagati sa 20 KS i koji će u vazduh izbacivati 190 g/km CO2. Menjač, automatski 7G-Tronic, doživeo je manje mmodifikacije kada je hibridna veryija u pitanju, a vozač će do 100 km stizati za 7.2 sekunde.

    Model E-klase na tržištu će se pojaviti nešto kasnije zbog brige Mercedesa da bi ovaj automobil mogao da predstavlja konkurenciju S-klasi zbog svoje niže cene i manje potrošnje goriva.

    izvor: Vrele Gume

  5. #5

    Odgovor: Mercedes

    Prodajno servisna akcija Mercedesa



    Kompanija Mercedes- Benz Srbija i Crna Gora u saradnji sa svim ovlašćenim partnerima započinje veliku prolećnu prodajnu i servisnu akciju od 11. maja do 27. juna 2009. godine pod nazivom „Mercedes-Benz RoadShow kroz Srbiju“ u cilju što bolje promocije vozila i njihovog predstavljanja aktuelnim i potencijalnim klijentima.

    Prodajna akcija podrazumeva specijalne uslove prodaje kako za komercijalna, tako i za putnička vozila. Kampanju će pratiti "Roadshow" od Smarta do Actrosa, koji će biti održan u svim autorizovanim dilerima:

    11.05. do 16.05. ASC Subotica

    18.05. do 23.05. AK Mikom Novi Sad

    25.05. do 30.05. ISN Automotive Šabac

    1.06. do 6.06. Ristić, Čačak

    8.06. do 13.06. Mercedes-Benz Beograd

    15.06. do 20.06. Eurostar Niš

    22.06. do 27.06. Biševac Novi Pazar

    Za to vreme od ponedeljka do subote, sva izložena vozila će moći da testiraju zainteresovani kupci kao i svi prisutni. Osoblje iz prodajnih timova MB SCG, će biti na raspolaganju svim zainteresovanim posetiocima.

    Svi zainteresovani kupci za vreme trajanja akcije biće u prilici da kupe A klasu čija cena će iznositi 20.996 evra, cena B klase za osnovni model iznosiće 24.740 evra, dok će C klasa u okviru promotivne akcije koštati 31.990 evra.

    U okviru Roadshow kampanje 11. i 12. juna u Krnješevcima će se priključiti i "Daimler Road Show Star Experience Pure Attraction" iz Nemačke. Svim posetiocima na raspolaganju će biti dodatan broj vozila E klase, E klase kupe, modela CLS i SL.

    Predstavnici tima iz Nemačke će održati trening o bezbednosti za kupce i sve potencijalne klijente. Nakon toga "Road Show Pure Attraction" se seli u Crnu Goru, gde će u Budvi 15. i 16 juna biti organizovane probne vožnje i trening za sva izložena vozila.

    Servisna akcija obuhvata besplatan sistematski pregled vozila i 15 odsto popusta na zamenjene rezervne delove i utrošene radne sate. Akcijom su obuhvaćena sva putnička i dostavna vozila.

    Od 15. maja do 15. juna, tokom prolećne servisne akcije, za sva putnička i dostavna vozila omogućen je besplatan sistematski pregled u okviru: opšte dijagnostike vozila (pregled i kratak test), provere trapa (prednjeg i zadnjeg), provere kočionog sistema, radova na sistemu klimatizacije,provere i dopune tečnosti (kočiona, rashladna, tečnost za pranje vetrobranskog stakla), provere i zamene metlica i brisača.

    Za sve originalne rezervne delove zamenjene u okviru navedenih kategorija radova, kao i za utrošene radne sate (za zamenu dijagnostikovanih nedostataka), biće odobren popust od 15%.



    Saznajte više o Mercedesovim vozilima:

    B92 - Automobili - Vesti - Nova A klasa na tržištu

    B92 - Automobili - Vozili smo - Mercedes B 180 CDI

    B92 - Automobili - Vozili smo - Mercedes C280

    B92 - Automobili - Vesti - Smart Fortwo na sajmu u Beogradu

  6. #6

    Odgovor: Mercedes

    Brabus nabudžio E klasu

    Poznata tjunerska kuća Brabus predstavila je novi Mercedes E-coupe, koji sa V8, 6.1litarskim motorom snage 462 KS do stotke stiže za 4.7sekundi.



    Pošto je AMG rekao svoje u vezi E klase kupe, odnosno na preradi iste, Brabusovi inženjeri će svojim kupcima ponuditi svoje viđenje.

    Za preradu je korišćen Mercedesov motor od 5.5 litara iz poznatog benzinca E500, a Brabusovi stručnjaci povećali su zapremninu za 0.6 l, poigrali su se malo i sa radilicom, glavom motora i ventilima.

    Rezultat je 6.1-litarski V8 motor snage 462 KS i 615Nm, koji ubrzava do sto za 4.7 sekundi i dostize maksimalnu brzinu od 315 km/h.

    Paketi za nadogradnju dostupni su i za druge motore iz Mercedesove ponude sa naglaskom na BlueEFFICIENCY liniju.

    izvor: B92
    Poruku je izmenio Charlie Harper, 23.05.2009 u 01:08

  7. #7

    Odgovor: Mercedes

    Citat Charlie Harper kaže: Pogledaj poruku

    trenutno vozim model E 220 CDI (1999 god.)

    Ko jos poseduje Mercedes i ponosan je vlasnik nekog modela ?
    Jesi jos uvek sa istim modelom?
    Ja isto E klasa samo 270, karavan, 2001 god. Presao 280 000 km, da te bog sacuva ali ne menja mi se, nista mu ne fali, ide dva puta godisnje u nase krajeve. Ovuda svakodnevno predje 200km i ne dam ga nikome dok ne izdahne dusom sam od sebe
    Zelim da ti budem drug u igri, da jedem iz tvog tanjira i da spavam na tvom jastuku...

  8. #8

    Odgovor: Mercedes

    Citat kristina-cica kaže: Pogledaj poruku
    Jesi jos uvek sa istim modelom?
    Ja isto E klasa samo 270, karavan, 2001 god. Presao 280 000 km, da te bog sacuva ali ne menja mi se, nista mu ne fali, ide dva puta godisnje u nase krajeve. Ovuda svakodnevno predje 200km i ne dam ga nikome dok ne izdahne dusom sam od sebe
    Da, jesam.

    Takodje, nemam potrebu da ga menjam nista u ne fali. Jako zahvalan auto tako velik a tako malo trosi.

  9. #9

    Odgovor: Mercedes

    Gradonačelnik "pregazio" Mercedes

    Gradonačelnik Vilniusa, glavnog grada Litvanije, bio je toliko iznerviran što se luksuzni automobili parkiraju na traci za bicikle, da je na jedan Mercedes krenuo - oklopnim vozilom.



    U sovjetskom stilu, gradonačelnik Asturas Zuokas oklopnim vozilo BTR pregazio je nepropisno parkiran Mercedes W140.

    Međutim, pregaženi auto je iz devedesetih godina, pa i ne predstavlja statusni simbol.

    Kada je vlasnik vozila izašao iz radnje, pozdravio se sa Zuokasom i prilično je mirno prihvatio činjenicu da više nema automobil. To nas navodi da pomislimo da je sve to deo reklamne kampanje pred lokalne izbore.

    Gradonačelnik je nakon "gaženja" uzeo metlu i počistio ulicu.



    "Želeo sam da ukažem na to da, ukoliko neko ima automobil i puno para, ne znači da može da parkira bilo gde", napisao je Zuokas na svom Facebook profilu i priložio fotografiju i video-snimak na kome "gazi" Mercedes.

    Izvor: B92

  10. #10

    Odgovor: Mercedes

    Mercedes-Benz C63 AMG Coupe 2012

    Nakon "curenja" fotografija, Mercedes-Benz je rešio da zvanično predstavi C 63 AMG Coupe Black Series, odnosno najsnažniju C klasu ikada.



    Za pogon je zadužen 6,3-litarski V8 motor koji isporučuje 380 kW (517 KS) i 620 Nm obrtnog momenta.

    Motor je uparen sa inovativnim AMG SpeedShift MCT sedmostepenim sportskim menjačem preko koga se snaga prenosi na zadnje točkove.

    Od 0 do 100 km/h ovaj auto ubrzava za 4,2 sekunde.



    Agresivnom izgledu doprinose 19-inčne AMG aluminijumske felne ofarbane u titanijum sivu, sa 255/35 R 19 gumama napred i 285/30 R 19 pozadi.

    U unutrašnjosti se nalaze high-tech komponente kao što su AMG sportska sedišta, a iz AMG odeljenja obećali su da će uskoro ponuditi vozilo sa četiri sedišta, prvo "crne serije" koje bi moglo da poveze 4 osobe.



    Upravljač je obložen kvalitetnom kožom, a crveni pojasevi u kontrastu su sa ostatkom enterijera.

    U standardnu opremu ulaze: audio-CD uređaj, ekran u boji, Bluetooth interfejs, hands-free funkcija, USB priključak i Thermatic klima-uređaj.

    Mercedes-Benz C 63 AMG Black Series Coupe na tržište stiže u januaru 2012. godine sa početkom cenom od 115.430 evra.

    Galerija:


    .


    Izvor: B92

  11. #11

    Odgovor: Mercedes

    Mercedes: nova G klasa

    Mercedes je otkrio neke detalje koji se odnose na novu G klasu za 2012.



    Nova verzija neće se mnogo razlikovati od aktuelnog modela, a zadržaće postojeći prepoznatljiv dizajn iz 1970-ih, karakterističan za vojno vozilo. U ponudi će biti samo varijanta sa oznakom G550, dok će model G55 AMG prestati da se proizvodi. Mercedesov terenac pokretaće 5,5 litarski V8 motor koji će razvijati 382 KS. Snaga će se prenostiti pomoću 7-stepenog automatskog menjača, a maksimalna nosivost biće 1600 kg.

    Standardni bezbednosni paket sadrži ABS, kontrolu proklizavanja, prednje i zadnje airbagove (zavese). S obzirom da je predviđen za upotrebu u zahtevnim terenskim uslovima, imaće stalni pogon na svim točkovima sa opcijom zaključavanja prednjeg, zadnjeg i centralnog diferencijala.

    U standardu opremu uključeni su još i unutrašnjost od drveta i kože, grejači prednjih sedišta i sistem za uočavanje prepreka iza vozila u rikverc vožnji.

    Novi Mercedes G klase imaće kao opciju navigacioni sistem sa informacijama o trenutnoj situaciji u saobraćaju, HD (Hybrid Digital) radio, kao i ugrađeni hard disk za smeštanje muzičkih datoteka.

    Izvor: B92

  12. #12

    Odgovor: Mercedes


    - "WOW ... meee meeee Mercedes ?... odličan je "...


    ______________________



    ... ja sam za ovu "manju" varijantu..


    THE PAST IS HISTORY, THE FUTURE IS MISTERY,TODAY IS A GIFT... THATs WHY ITs CALLED " PRESENT "


  13. #13

    Odgovor: Mercedes

    Mercedes-Benz C63 AMG 2012

    Ovo su prve zvanične fotografije potpuno novog modela C63 AMG.



    Premijera je zakazana za mart i ženevski salon, a iz Mercedesa obećavaju da će novo vozilo nuditi više snage, ali i osveženi dizajn.



    Kao što možete da vidite na fotografiji, novi automobil je "pozajmio" filozofiju dizajna od modela CL 63 AMG, što znači da ćemo videti novi branik sa integrisanim dnevnim LED svetlima, kao i veće difuzore.



    Kao i prethodna verzija, novi model biće dostupan u 2 karoserijske verzije - kao sedan i kao karavan. Priča se da će sedan do "stotke" ići za 4,5 sekundi, a karavanu će za tu egzibiciju biti potrebno 4,6 sekundi.



    Osnovni motor je poznati 6,2-litarski V8 motor koji proizvodi 336 kW (475 KS) pri 6.800 o./min, i uparen je sa sedmostepenom automatskom transmisijom.

    Možda će za neko vreme novi automobil biti ponuđen i sa novim AMG-ovim 5,5-litarskim V8 biturbo motorom koji je predstavljen u modelu Mercedes-Benz CLS 63 AMG 2012. U CLS-u 63 AMG ovaj motor isporučuje 386 kW (525 KS) i 700 Nm obrtnog momenta. Smatra se da će C63 AMG sa ovim motorom moći da proizvede oko 500 KS.



    Novi Mercedes-Benz C63 AMG počeće da se prodaje u trećem kvartalu 2011. godine.

    Izvor: B92

  14. #14

    Odgovor: Mercedes

    Mercedes-Benz BIOME Concept

    Jedan od važnijih pratećih događaja salona u LA-u je Design Challenge, godišnje nadmetanje mladih dizajnera koji stiču mogućnost da sarađuju sa velikanima auto industrije na futurističkim konceptima.



    Ove godine, tema takmičenja je izgradnja sigurnog kompaktnog automobile konfiguracije 2+2 koji nije teži od 800 kg.



    Ovo je concept koji je predstavio Mercedes-Benz i zove se Biome. Opisan je kao vozilo koje “raste u potpuno organskom okruženju”. Laički rečeno, Biome je u suštini organski hybrid koji je kreiran u potpunoj simbiozi sa prirodom, i koji proizvodi sopstveni kiseonik (!) I poboljšava kvalitet vazduha.






    Izvor: Top Speed

  15. #15

    Odgovor: Mercedes

    Mercedes C-Class Coupe 2012

    Fotografije nove C klase kupe već su nekoliko puta "iscurele", a sada je Mercedes zvanično predstavio izgled novog rivala BMW-ove serije 3 i Audija A5.



    Kompanija ne krije plan da novom C klasom želi da privuče mlađe kupce i da joj je jedno od glavnih tržišta južnoameričko.

    Prisutne su tipične kupe linije; duga hauba, kratak zadnji deo i "ispupčeni" krov, ali prednji i zadnji deo zadržao je dosta toga od limuzine.



    Što se tiče motora, C kupe nudi izbor između pet motora za evropsko tržište.

    C350 ima V6 motor koji isporučuje 225 kW i 370 Nm obrtnog momenta, dok C250 ima 1,8-litarski turbopunjeni četvorocilindrični motor koji proizvodi 150 kW i 310 Nm obrtnog momenta.



    Pretpostavlja se da će drugi motori u ponudi biti benzinska verzija snage 115 kW/250 Nm, ali i turbo dizeli snage 125 kW/400 Nm C220 CDI i 150 kW/500 Nm C250 CDI.

    Kao i sedan, i kupe ima pogon na zadnjim točkovima.



    U enterijeru dominira trokraki upravljač, centralni displej od 5,8 inča i diskretna rasveta.

    Ovaj kupe je četvorosed, a zadnja sedišta mogu se oboriti da bi se dobio veći prtljažni prostor.



    Za zaluđenike dodacima, ovo vozilo ima veće ekrane, Bluetooth i USB utičnice. Tu je i opcija za pretraživanje destinacija preko Googlea, koja omogućava snimanje rute koja je prethodno otvorena na računaru preko programa Google Maps i poslata automobilu.

    Opcioni Comand navigacioni sistem ima novi 3D ekran sa pregledom gradova.

    Više informacija biće poznato nakon premijere u Ženevi.

    izvor: b92

Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja

Tagovi za ovu temu

Vaš status

  • Ne možete pokrenuti novu temu.
  • Ne možete poslati odgovor.
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoje poruke
  •